
RFID systém vyhľadávania dokumentov
Systém na lokalizáciu a vyhľadávanie súdnych záznamov, pozemkových a hypotekárnych registrov a iných dokumentov je RFID riešenie, ktoré zlepšuje správu dokumentov v archívoch, súdoch a administratívnych inštitúciách. Jeho hlavným účelom je rýchle vyhľadávanie spisov v archívoch, vedenie záznamov a sledovanie pohybu dokumentov. Všetky dokumenty a spisové priečinky sú označené RFID etiketami, ktoré majú zakódované jedinečné číslo. Vyhľadávanie súdnych záznamov, pozemkových a hypotekárnych registrov a inej dokumentácie sa vykonáva pomocou ručného RFID terminálu. Po zadaní čísla spisu do RFID terminálu sa skenujú regály a skrinky v danej miestnosti. Pomocou rádiových vĺn čítačka lokalizuje vyhľadaný dokument s RFID etiketou v priestore medzi policami s presnosťou na niekoľko centimetrov a signalizuje jeho prítomnosť. RFID systém môže mať aj funkciu kontroly dokumentov na sledovanie pohybu dokumentov medzi oddeleniami alebo súdmi. RFID čítačky a RFID antény inštalované v archívoch zaznamenávajú vybratie/vrátenie dokumentu označeného RFID etiketou. Systém zvyšuje bezpečnosť tým, že obmedzuje prístup iba na oprávnené osoby a zaznamenáva akýkoľvek pohyb dokumentov. Je to riešenie, ktoré je v súlade s archívnymi predpismi a dokonale podporuje digitalizáciu verejných inštitúcií.
- Rýchle vyhľadávanie dokumentov.
- Presné umiestnenie každého priečinka.
- História pohybu súborov.
- Zvýšená bezpečnosť a kontrola prístupu.
- Automatická inventarizácia súborov v archíve.
- Znížte ľudskú chybovosť.
Aplikácia
