
RFID systém evakuácie zamestnancov
RFID systém na lokalizáciu a evakuáciu zamestnancov je moderné riešenie na zaistenie bezpečnosti osôb zdržiavajúcich sa v priestoroch veľkých pracovísk. Jeho hlavným účelom je monitorovať polohu zamestnancov v reálnom čase a podporovať evakuačné operácie v núdzových situáciách. Každý zamestnanec je vybavený individuálnym RFID štítkom vo forme RFID karty, RFID náramku alebo vo forme RFID etikety vlepenéj vo vnútri prilby. RFID štítky zamestnancov sú registrované RFID čítačkami umiestnenými v priestoroch pracoviska – pri vchodoch do budov, vo výrobných halách, chodbách alebo v nebezpečných zónach. Údaje z RFID štítkov sa odosielajú do centrálneho systému, ktorý analyzuje polohu zamestnancov jej vizualizáciou na pláne závodu. V prípade alarmu systém okamžite ukazuje, v ktorej zóne sa zamestnanci nachádzajú a koľko ľudí dosiahlo zberné miesta. V krízových situáciách pomáha pri lokalizácii nezvestných osôb . RFID systém na lokalizáciu a evakuáciu zamestnancov zvyšuje bezpečnosť a umožňuje efektívnu evakuáciu v situáciách ohrozujúcich zdravie a život. RFID riešenie pre evakuáciu zamestnancov je možné integrovať so systémami kontroly prístupu, evidencie dochádzky a bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
- Zber údajov o dochádzke a polohe zamestnancov.
- Integrácia so systémami bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a kontroly prístupu.
- Rýchla a efektívna evakuácia.
- Generovanie prezenčných zoznamov na zberných miestach.
- Rýchla lokalizácia nezvestných osôb.
Aplikácia
