Stratégia značky Etisoft: „Nestojíme mimo zmien, staneme sa ich súčasťou“
Rok 2020 je pre spoločnosť Etisoft, výrobcu a dodávateľa etikiet a funkčných prvkov, dôležitým obdobím. Spoločnosť Gliwice sa za viac ako 25 rokov svojho pôsobenia na trhu stala renomovanou značkou a technologicky vyspelým podnikom. Fáza, v ktorej sa spoločnosť nachádza, bola impulzom k vytvoreniu dlhodobej akčnej stratégie. Stanovenie smeru, ktorým sa spoločnosť uberá, je spojené s posilňovaním a modernizáciou imidžu podniku a komunikáciou o rozšírení portfólia o produkty, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou technológie Industry 4.0.
Od etikiet po priemysel 4.0
Smer, ktorým sa Etisoft uberá, súvisí jednak s vývojom, ktorý mu umožní udržať si pozíciu moderného a zodpovedného dodávateľa etikiet, jednak s technologicky vyspelými výrobkami v rámci automatizácie procesov („Od etikiet k priemyslu 4.0). Je to značka, ktorá plní úlohu nosiča informácií v riešeniach v rámci priemyselnej automatiky a IT systémov ponúkaných spoločnosťou Etisoft. Transformácia priemyslu a jeho automatizácia spôsobili, že sa spoločnosť uberala rovnakým smerom ako jej zákazníci. V posledných rokoch sa ich očakávania smerom k stále pokročilejším riešeniam stali hybnou silou vývoja spoločnosti Etisoft. V dôsledku toho došlo k rozšíreniu portfólia značky o technologicky vyspelé produkty a riešenia: vozidlá AGV, systémy vision, systémy riadenia výroby a technológiu RFID.
Spoločnosť zakladá svoje kľúčové hodnoty na stabilnom a dlhodobom partnerstve zapísanom v stratégii ako „Bezpečná spolupráca – neustály rozvoj“.
„Skupina ETISOFT je pripravená urobiť ďalší krok vpred a byť nielen svedkom, ale aj účastníkom a tvorcom transformácií v modernom priemysle. Naše skúsenosti premieňame na inovatívne riešenia. Budujeme tím profesionálov, zameriavame sa na rozvoj zamestnancov a strojový park, ktorý nám umožní nielen držať krok so zmenami, ktoré sa dejú v životnom prostredí a očakávaniach našich zákazníkov, ale aj byť pred nimi, “Michał Majnusz, prezident spoločnosti Etisoft sp. Z oo hovorí. „Nové logo, ktoré silne odkazuje na rozvoj technológie, je jedným z akcentov, ktoré sú pre trh signálom, že k zmenám pristupujeme aktívnym spôsobom. Logotyp odkazuje na našu históriu, skúsenosti, na ktoré sme obzvlášť hrdí, a zároveň je spojený s moderným prístupom k obchodu a technológiám, ktoré používame pri každodennej práci. “
Moderná spoločnosť = moderné logo
Logo zdôrazňuje inovatívnosť a profesionalitu, aby uľahčilo expanziu spoločnosti na nové trhy. Dôležitou doplnkovou súčasťou je viacrozmerný nárok. ETISOFT to znamená viac. Nejasná hra so slovami priťahuje divákov a zároveň ich hľadá pri hľadaní skrytých významov. Na jednej strane toto tvrdenie doslovne identifikuje hlavné činnosti spoločnosti (z etikiet), ako aj metaforické, ale zároveň skomprimované predstavenie hlavných výhod spoločnosti Etisoft, akými sú rozsiahle skúsenosti, dynamika a autorské riešenia výskumu a vývoja ( do 4,0 priemyslu).
Posilnenie pozície lídra
Etisoft predstavuje aj vynovenú vizuálnu komunikáciu. Pripravené marketingové materiály alebo obrázky budú súvisieť s moderným imidžom spoločnosti, ktorý ho jasne odlišuje od konkurencie. Je to obzvlášť dôležité pre implementovanú marketingovú stratégiu, ktorá je zameraná na aktívnu prítomnosť v digitálnych médiách.
„Komunikácia o najdôležitejších akciách a cieľoch je pre nás tiež zámienkou k tomu, aby sme povedali, kým chceme byť ako ETISOFT, čo smerujeme, ale aj to, čo sme už dosiahli. Sme hrdí na pozíciu našej spoločnosti a na to, že sme sa za toľko rokov stali značkou, ktorá je na poľskom a medzinárodnom trhu cenená, “dodáva Michał Majnusz.